UX/UI עיצוב ממשקים

הסיפור של ספיר: ממומחית מיתוג למעצבת אתרים

2 דקות קריאה

20 בינואר 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

הסיפור של ספיר: ממומחית מיתוג למעצבת אתרים

כבעלים של סטודיו למיתוג, התמקדתי ביצירת תהליך מיתוג עסקי עבור הלקוחות שלי. צברתי ניסיון עם מגוון רחב של לקוחות ממגוון תעשיות.

עם זאת, ככל שהנוף הדיגיטלי התפתח, התחלתי לשים לב שיותר ויותר לקוחות מבקשים עזרה בעיצוב אתרים וממשקים. הם רוצים ליצור מוצרים דיגיטליים שלא רק מושכים את העין מבחינה ויזואלית, אלא גם קלים לשימוש ומגדילים המרה.

ראיתי בכך הזדמנות להרחיב את השירותים שמציע הסטודיו שלי, והתחלתי לקחת שיעורים דיגיטלים בלמידת עיצוב אתרים ועיצוב חווית משתמש וממשקים. מהר מאוד הבנתי שלמרות שישנם הרבה קווי דמיון בין מיתוג לעיצוב אתרים, ישנם גם כמה הבדלים גדולים.

לדוגמה, עיצוב אתרים כרוך ביצירת Flow משתמשים (מסעות שמשתמשים עוברים בממשק ומנחים את המשתמשים את הדרך שיש להם לעבור על מנת לצרוך את המוצר באתר או באפליקציה), בעוד מיתוג כרוך ביצירת זהות ויזואלית עקבית על מרכיבי המוצר או הארגון.

למדתי גם שעיצוב דיגיטלי דורש הבנה עמוקה של שימושיות וחווית משתמש, כמו גם יכולת ליצור עיצובים רספונסיביים וניתנים להתאמה למכשירים וגדלים שונים של מסך.

למרות האתגרים, הסטודיו שלי התפרסם במהירות במומחיות שלו בעיצוב אתרים וממשקים, והצלחתי למשוך מגוון רחב של לקוחות חדשים שחיפשו עזרה במוצרים הדיגיטליים שלהם.

לסיכום, הסיפור שלי ממחיש את חשיבות ההסתגלות וההתפתחות עם הנוף הדיגיטלי המשתנה, ואת ההזדמנויות שיכולות להיווצר כאשר עסקים מוכנים לאמץ אתגרים ותחומי התמחות חדשים. על ידי הרחבת המיקוד שלי ממיתוג לעיצוב אתרים, הצלחתי להצמיח את העסק שלי ולשרת מגוון רחב יותר של לקוחות, ובסופו של דבר למקם את עצמי כמובילה בתחום.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות