כל הכתבות / מסעות משתמשים
UX/UI עיצוב ממשקים
דברים שכדאי לזכור בעיצוב ממשק משתמש עיצוב ממשק משתמש (UI) הוא היבט מכריע ביצירת אתר אינטרנט או אפליקציה קלים לשימוש ומושכים חזותית. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב
5 דקות קריאה
זיהוי נקודות הכאב של הלקוח הוא שלב חשוב בהבנת צרכיו ופיתוח פתרונות העונים על צרכים אלו. להלן כמה צעדים שניתן לנקוט כדי לזהות את נקודות הכאב של הלקוח: ביצוע מחקר
3 דקות קריאה
ניהול מוצר ופרויקטים
ניהול מוצר הוא תהליך של תכנון, פיתוח והבאת מוצר לשוק. זה כרוך במגוון משימות, כולל חקר שוק, פיתוח מוצרים, תמחור ושיווק. ישנן מספר מתודולוגיות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לנהל
מעצבי ממשק וחווית משתמש (UX) ממלאים תפקיד מכריע ביצירת אתרי אינטרנט, יישומי תוכנה ומוצרים דיגיטליים אחרים קלים לשימוש ומושכים חזותית. אנשי מקצוע אלו אחראים לעצב את המראה והתחושה של המוצר,
2 דקות קריאה
יצירת מסע למשתמשים באפליקציה כרוכה בעיצוב חווית משתמש המנחה את המשתמשים במוצר או באפליקציה ועוזרת להם להשיג את מטרותיהם. הנה כמה שלבים שיעזרו לך ליצור מסע עבור משתמשים באפליקציה: הבן
Wireframes הם ייצוגים חזותיים פשוטים של ממשק משתמש (UI) המציגים את הפריסה, ההיררכיה והמבנה של מוצר או שירות. הם משמשים בשלבים המוקדמים של עיצוב המוצר כדי לעזור לצוותים לדמיין ולתכנן
סטיב ג'ובס: בעל החזון מאחורי ההצלחה של אפל סטיב ג'ובס היה אדם שלא רק היה לו מוח מבריק, אלא גם כישרון מדהים ליצור מוצרים וחוויות פורצי דרך. היכולת שלו לחשוב
4 דקות קריאה
ביצוע בדיקות AB עבור מוצר בדיקת AB (הידועה גם בשם בדיקה מפוצלת) היא שיטה להשוואה בין שתי גרסאות או יותר של מוצר כדי לקבוע איזו ביצועים טובים יותר. בדיקת AB
כמעצב UX/UI, חשוב לעקוב אחר כללים מסוימים ושיטות עבודה מומלצות כדי להבטיח שאתה יוצר עיצובים יעילים ואינטואיטיביים. להלן 10 כללים שכל מעצב UX/UI צריך לזכור: 1. הבן את הצרכים והמטרות
מחקר חווית משתמש (UX) הוא תהליך של לימוד האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם מוצר או שירות על מנת להבין את הצרכים, העדפותיהם והתנהגויותיהם. זהו היבט חשוב בתהליך העיצוב, מכיוון
עיצוב חווית משתמש (UX) הוא תחום המתמקד ביצירת מוצרים, שירותים וחוויות קלים, אינטואיטיביים ומהנים עבור המשתמשים. להלן 10 עקרונות של עיצוב UX שיכולים לעזור להנחות את תהליך העיצוב: השתמש בשפה
מסע משתמש הוא סדרת הפעולות והחוויות שעובר משתמש בעת אינטראקציה עם מוצר או שירות. זוהי דרך להבין כיצד משתמש עובר בשלבים השונים של מערכת היחסים שלו עם מוצר או שירות,
עיצוב חווית משתמש עבור תהליך רכישה מקוון כאשר מעצבים חווית משתמש עבור תהליך רכישה מקוון, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון על מנת ליצור חוויה חלקה ומהנה עבור הלקוח.
כאשר מציגים מוצר מוגמר ללקוח, חשוב להתמקד בערך ובתועלות שהמוצר מביא ללקוח. הנה כמה דברים מרכזיים שלקוחות רוצים לשמוע כשמציגים להם מוצר מוגמר: איך המוצר עונה על הצרכים שלהם: לקוחות
יצירת זרימת משתמשים היא תהליך של יצירת ייצוג חזותי של הנתיבים השונים שמשתמש עשוי לעבור בעת אינטראקציה עם מוצר או שירות. זהו היבט חשוב של עיצוב חווית משתמש (UX), שכן
תכנון חווית משתמש לתהליך רכישה מקוון: חשיבות הנוחות, המהירות והעידוד כשמדובר במסחר אלקטרוני, חווית המשתמש היא מכריעה. תהליך רכישה מקוון חלק ומהנה יכול להפוך את כל ההבדל בהמרת דפדפן מזדמן
יצירת מפת דרכים לפרויקט שלך מפת דרכים היא תוכנית ברמה גבוהה המתווה את הצעדים ואבני הדרך שצריך להשיג כדי להשלים פרויקט. זהו כלי חשוב עבור מנהלי פרויקטים וחברי צוות, מכיוון
תפקיד האנליסטים בצוות פיתוח אנליסטים ממלאים תפקיד מכריע בפיתוח תוכנה ומוצרי טכנולוגיה אחרים. הם אחראים על איסוף וניתוח נתונים, זיהוי מגמות ודפוסים והמלצות על סמך ממצאיהם. במאמר זה, נחקור את