כל הכתבות / Pain Points
UX/UI עיצוב ממשקים
זיהוי נקודות הכאב של הלקוח הוא שלב חשוב בהבנת צרכיו ופיתוח פתרונות העונים על צרכים אלו. להלן כמה צעדים שניתן לנקוט כדי לזהות את נקודות הכאב של הלקוח: ביצוע מחקר
3 דקות קריאה
הכנה היא המפתח להעברת מצגת מוצלחת ללקוח. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתכונן למצגת עם לקוח: הבן את צרכיו ומטרותיו של הלקוח: חיוני להבין את צרכיו ומטרותיו של הלקוח על
2 דקות קריאה
כמעצב UX/UI, אתה ממלא תפקיד חיוני ביצירת עיצובים ממוקדי משתמש שהם אינטואיטיביים ואסתטיים. אבל כמה אתה יכול לצפות להרוויח בתחום הזה? התשובה היא: זה תלוי. על פי נתוני Glassdoor, השכר
להלן עשרה עקרונות בסיסיים בתכנות שכל מעצב צריך לדעת: 1. הפשטה: הפשטה היא תהליך של פישוט מערכות מורכבות על ידי התמקדות במאפיינים המהותיים שלהן והתעלמות מפרטים מיותרים. בתכנות משתמשים בהפשטה
מה הם הדברים שכדאי לעשות על מנת לגשר על הפער בין מעצבי ממשקים וחווית משתמש לצוות פיתוח המוצר ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לגשר על הפער בין מעצבי
מספר הכלים המוחץ לעובדי היי-טק כעובד היי-טק, לעיתים קרובות מצאתי את עצמי מוצף מכמות הכלים שמצפה לי להשתמש בהם בעבודה היומית שלי. מאפליקציות צ'אט ותוכנת קידוד וכלים לניהול משימות ותוכניות
כמעצב, חשוב להתכונן לראיון עבודה על מנת לעשות רושם חזק ולהציג את כישוריך וניסיונך. הנה כמה טיפים להתכונן לראיון עבודה כמעצב: חקרו את החברה והתפקיד: לפני הראיון הקדישו זמן לחקר
המלצה לטיפים למנהלים שיש להם עומס כבד של משימות: כיצד להתמודד עם העומס ולהשתמש בטכניקות ושיטות יעילות כמנהל, מקובל שיש עומס כבד של משימות ואחריות. אמנם זה יכול להיות מאתגר,
4 דקות קריאה
ניהול מוצר ופרויקטים
שילוב נשים בהייטק נשים זכו בעבר לייצוג חסר בתעשיית ההייטק, אך בשנים האחרונות נעשו מאמצים משמעותיים להגביר את שילובן והשתתפותן בתחום זה. הנה כמה מגמות שראינו עד כה, ומה עוד